неділя, 23 жовтня 2022 р.

“Я хочу, щоб наша Україна перемогла”

 Діти Гонтів`ярського закладу взяли участь у патріотичному та їстівному майстер-класі з розпису імбірних пряників, його провела - директор КЗСМО Валківської школи мистецтв Ольга Володимирівна ТИМОШЕНКО. Учні та завідувачка закладу Наталія ЗАВОРОТНЯ з цікавістю і великим задоволенням прикрасили смаколики кольорами прапора України і власноруч підписали їх для наших захисників та захисниць. Всім серцем і душею підтримують ЗСУ. По закінченню роботи, кожен учасник заходу отримав різнокольоровий смаколик до чаю.

Разом працюємо на ПЕРЕМОГУ!
Софія, 13 років, зробила метелика.
«Я роблю синьо-жовтий пряник у формі метелика. Це
патріотично. Україну підтримує весь світ, тож думаю це правильно і актуально. Я вірю в нашу перемогу. Такі речі, навіть оці пряники, вони допомагають нашим захисникам. Я вірю, що все буде добре !”
Костянтин, 12років, він зробив синьо-жовте серденько.
«Мій пряник- сердечко. Я хотів, шоб це був прапор України, бо я люблю нашу країну і вірю, що ми переможемо».

Немає коментарів:

Дописати коментар