неділю, 7 квітня 2024 р.

Всесвітній День здоров’я

 Здоров’я – це  безцінний дар.  Його  треба  шанувати, не  витрачати, а  примножувати. 

Здавна люди  берегли здоров’я. Людина,  яка  не  хворіє, почувається  впевнено, бо  вона   усвідомлює,  що керує своїм  здоров’ям, є  його господарем. Саме тому з  раннього дитинства треба дотримуватися здорового способу життя.

У закладі медичною сестрою Карпик Т.М., вчителем фізичної культури Бондар М.М. проведені бесіди про те , що  потрібно  дотримуватися  здорового способу життя: режиму дня, раціонального харчування, правил гігієни . Дали дітям корисні  поради  щодо збереження й зміцнення здоров’я. 

Учні  закладу взяли участь у  флешмобі «White card» до Міжнародного дня спорту на благо розвитку та миру та Всесвітнього дня здоров’я  - мої найкращі спортивні досягнення і у  фото – треку.

Вчителі Ніконенко І.М., Бабенко А.О. провели виставку малюнків   «Ми за здоровий спосіб життя».



Немає коментарів:

Дописати коментар